TABELA ROZMIARÓW PIERŚCIONKÓW


Latem rozmiar naszych palców może wzrosnąć nawet o 1-2 rozmiary, a zimą nasze palce mogą się zmniejszyć z powodu zimna. Dlatego upewnij się, że rozmiar pierścionka jest mierzony w temperaturze pokojowej! Możesz zmierzyć dokładny rozmiar pierścionka na 2 łatwe i szybkie sposoby.


Określanie rozmiaru pierścionka w domu

Ezzel a 2 gyors módszerrel könnyű megtudni a pontos gyűrűméretét.

  • 1. Na podstawie posiadanego pierścionka

    Jeśli masz w domu pierścionek, który idealnie pasuje na Twój palec, użyj linijki, aby zmierzyć wewnętrzną średnicę pierścionka w milimetrach.

     Skorzystaj z wyniku uzyskanego w poniższej tabeli, aby określić rozmiar pierścionka.

Ezzel a 2 gyors módszerrel könnyű megtudni a pontos gyűrűméretét.

  • 2. Za pomocą paska papieru i linijki

    Wytnij pasek papieru i owiń go ciasno wokół podstawy żądanego palca. Zaznacz na papierze małym paskiem, gdzie styka się z początkiem. Zmierz długość paska papieru do znaku, będzie to wewnętrzny obwód pierścionka w milimetrach. Znajdź odpowiedni rozmiar w tabeli, który pasuje do Twojego wyniku.

Określenie rozmiaru pierścionka

Znajdź odpowiedni rozmiar w tabeli, który pasuje do Twojego wyniku.. 

Przykład: Jeśli wewnętrzna średnica pierścionka wynosi 18,4, to mieści się w zakresie od 18,1 do 18,5, na końcu linii wyświetlany jest odpowiedni rozmiar pierścionka UE. Twój rozmiar to 56-57

 Ponieważ różnica między rozmiarami pierścionków wynosi tylko kilka dziesiątych milimetra, w naszym sklepie internetowym używamy standardowych rozmiarów UE. Jeśli Twój rozmiar to 56, możesz wybrać pierścionek w rozmiarze 56-57, będzie on idealnie pasował.

Czy znasz już swój rozmiar?

Wybierz pierścionek z kamieniem szlachetnym teraz po obniżonej cenie!

Szybka dostawa
100% Gwarancji
Płatność gotówką
przy odbiorze paczki

Często Zadawane Pytania

Jak mogę zamówić?

Możesz złożyć zamówienie na naszej stronie internetowej, które natychmiast zrealizujemy. Dodaj wybrane produkty do koszyka, a następnie sfinalizuj zamówienie po podaniu adresu wysyłki. Otrzymasz e-mail lub sms potwierdzający zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś takiego potwierdzenia, Twoje zamówienie nie zostało sfinalizowane, skontaktuj się z naszymi współpracownikami pod numerem 22 47 95 901 w dni powszednie od 09.00 do 18.00 lub napisz do nas na adres e-mail: info@bizuterialux.pl  

Jak mogę wymienić biżuterię z powodu problemu z rozmiarem?

Możesz poprosić o wymianę biżuterii przez 30 dni od momentu otrzymania paczki z powodu problemu z rozmiarem lub jeśli zmienisz zdanie. Ze względów higienicznych możemy wymienić tylko biżuterię, która nie była jeszcze noszona (w przypadku pierścionka próba nie jest uważana za noszenie). Odeślij go do nas, podaj w formularzu zwrotu powód zwrotu (nieprawidłowy rozmiar) i opisz, jaki rozmiar chciałbyś otrzymać. Biżuterię wymienimy bezpłatnie i wyślemy kurierem GLS.  

Czy mogę zamówić telefonicznie?

Możesz również złożyć zamówienie telefonicznie. Nasi koledzy z przyjemnością pomogą Ci wybrać rozmiar i biżuterię oraz udzielą informacji o zapachach perfum i innych produktach. Czekamy na Twój telefon pod numerem telefonu 22 47 95 901 w dni powszednie od 9.00 do 18.00 lub napisz do nas na adres e-mail: info@bizuterialux.pl  

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Jeśli chcesz zapytać o lokalizację Twojej paczki, możesz skontaktować się z firmą kurierską pod numerem +48 46 814 82 20 lub kliknąć w link: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek i wprowadź numer śledzenia przesyłki.

Czy do każdej biżuterii dołączona jest Karta Certyfikatu?

Cała nasza biżuteria z kamieniami szlachetnymi jest dostarczana z kartą certyfikacyjną, która potwierdza liczbę w karatach, miejsce pochodzenia i rozmiar kamienia. W przypadku biżuterii z kryształem, cyrkonią i prawdziwymi perłami nie można zażądać wydania karty certyfikacyjnej, ponieważ tylko kamienie szlachetne i półszlachetne mogą być oficjalnie licencjonowane.  

Jak mogę zapłacić za zamówiony produkt gotówką czy kartą kredytową?

Możesz bezpiecznie zapłacić za zamówienie przy odbiorze paczki. Kurierzy GLS nie posiadają terminali płatniczych więc powinieneś przygotować gotówkę.  

Jakiego rozmiaru jest kamień w biżuterii?

Każda nasza biżuteria zawiera różne kamienie o różnych rozmiarach. Dokładnie wskazujemy liczbę w karatach i wagę biżuterii w opisie produktu, gdzie znajdziesz również zdjęcia oraz w wielu przypadkach filmy dotyczące biżuterii. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym działem obsługi klienta, jesteśmy do Państwa dyspozycji.  

Czy mogę anulować zamówienie?

Możesz opóźnić zamówienie zamiast anulować, możesz poprosić o opóźnienie do 30 dni. Możesz anulować zamówienie bez podania przyczyny dzwoniąc pod numer 22 47 95 901 w dni powszednie od 9.00 do 18.00 lub napisz do nas na adres e-mail: info@bizuterialux.pl  

 Chciałbym później zaplanować zamówienie  

Jeśli nie ustalisz terminu dostawy paczki, dotrze ona do Ciebie w ciągu 4-5 dni roboczych od złożenia zamówienia. Jeśli chcesz zaplanować, wybierz datę na stronie Koszyk przed wprowadzeniem adresu wysyłki lub wprowadź datę dostawy w polu Komentarz. Jeśli zdecydujesz się opóźnić przesyłkę po złożeniu zamówienia, powiadom naszych współpracowników pod numerem 22 47 95 901 w dni powszednie od 9.00 do 18.00 lub napisz do nas na adres e-mail: info@bizuterialux.pl  

Otrzymałem wiadomość e-mail, że paczka jest w drodze, ale w GLS jest napisane, że paczka nie została jeszcze przekazana.

Twoje produkty zostaną zapakowane natychmiast po sfinalizowaniu zamówienia, a następnie przekazane firmie kurierskiej GLS, a my wyślemy Ci powiadomienie e-mail z danymi śledzenia. Paczka pojawi się w systemie GLS dopiero za kilka godzin. Jeśli dzień po powiadomieniu e-mailem nadal nie widzisz swojej przesyłki na stronie śledzenia GLS, skontaktuj się z nami pod numerem 22 47 95 901 .