
Biżuteria | Minerały | Talizman
Szczęśliwe kamienie według znaków zodiaku
Kamienie lecznicze według horoskopu
Który kamień szlachetny jest najlepszy?
Kamienie lecznicze według horoskopu
Spersonalizowane klejnoty i minerały
21 marca - 20 kwietnia
Szczęśliwe kamienie Barana:
Biżuteria rubinowa dla Barana >
21 maja - 21 czerwca
Szczęśliwe kamienie Bliźniąt:
Biżuteria cytrynowa dla Bliźniąt >
22 czerwca - 22 lipca
Szczęśliwe kamienie Raka:
Biżuteria z opalem dla Raka >
23 lipca - 22 sierpnia
Szczęśliwe kamienie Lwa:
Biżuteria z granatem dla Lwa >
24 sierpnia - 23 września
Szczęśliwe kamienie Panny:
Szafirowa biżuteria dla Panny >
22 grudnia - 20 stycznia
Szczęśliwe kamienie Koziorożca:
Biżuteria z granatem dla Koziorożców >
CZY MASZ JUŻ KAMIEŃ SZCZĘŚCIA?
Szybka dostawa w ciągu 4-5 dni
100% gwarancji
Możemy Ci pomóc?
48224795901
Często Zadawane Pytania
Jak mogę zamówić?
Możesz złożyć zamówienie na naszej stronie internetowej, które natychmiast zrealizujemy. Dodaj wybrane produkty do koszyka, a następnie sfinalizuj zamówienie po podaniu adresu wysyłki. Otrzymasz e-mail lub sms potwierdzający zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś takiego potwierdzenia, Twoje zamówienie nie zostało sfinalizowane, skontaktuj się z naszymi współpracownikami pod numerem 22 47 95 901 w dni powszednie od 09.00 do 18.00 lub napisz do nas na adres e-mail: info@bizuterialux.pl
Jak mogę wymienić biżuterię z powodu problemu z rozmiarem?
Możesz poprosić o wymianę biżuterii przez 30 dni od momentu otrzymania paczki z powodu problemu z rozmiarem lub jeśli zmienisz zdanie. Ze względów higienicznych możemy wymienić tylko biżuterię, która nie była jeszcze noszona (w przypadku pierścionka próba nie jest uważana za noszenie). Odeślij go do nas, podaj w formularzu zwrotu powód zwrotu (nieprawidłowy rozmiar) i opisz, jaki rozmiar chciałbyś otrzymać. Biżuterię wymienimy bezpłatnie i wyślemy kurierem GLS.
Czy mogę zamówić telefonicznie?
Możesz również złożyć zamówienie telefonicznie. Nasi koledzy z przyjemnością pomogą Ci wybrać rozmiar i biżuterię oraz udzielą informacji o zapachach perfum i innych produktach. Czekamy na Twój telefon pod numerem telefonu 22 47 95 901 w dni powszednie od 9.00 do 18.00 lub napisz do nas na adres e-mail: info@bizuterialux.pl
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Jeśli chcesz zapytać o lokalizację Twojej paczki, możesz skontaktować się z firmą kurierską pod numerem +48 46 814 82 20 lub kliknąć w link: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek i wprowadź numer śledzenia przesyłki.
Czy do każdej biżuterii dołączona jest Karta Certyfikatu?
Cała nasza biżuteria z kamieniami szlachetnymi jest dostarczana z kartą certyfikacyjną, która potwierdza liczbę w karatach, miejsce pochodzenia i rozmiar kamienia. W przypadku biżuterii z kryształem, cyrkonią i prawdziwymi perłami nie można zażądać wydania karty certyfikacyjnej, ponieważ tylko kamienie szlachetne i półszlachetne mogą być oficjalnie licencjonowane.
Jak mogę zapłacić za zamówiony produkt gotówką czy kartą kredytową?
Możesz bezpiecznie zapłacić za zamówienie przy odbiorze paczki. Kurierzy GLS nie posiadają terminali płatniczych więc powinieneś przygotować gotówkę.
Jakiego rozmiaru jest kamień w biżuterii?
Każda nasza biżuteria zawiera różne kamienie o różnych rozmiarach. Dokładnie wskazujemy liczbę w karatach i wagę biżuterii w opisie produktu, gdzie znajdziesz również zdjęcia oraz w wielu przypadkach filmy dotyczące biżuterii. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym działem obsługi klienta, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Czy mogę anulować zamówienie?
Możesz opóźnić zamówienie zamiast anulować, możesz poprosić o opóźnienie do 30 dni. Możesz anulować zamówienie bez podania przyczyny dzwoniąc pod numer 22 47 95 901 w dni powszednie od 9.00 do 18.00 lub napisz do nas na adres e-mail: info@bizuterialux.pl
Chciałbym później zaplanować zamówienie
Jeśli nie ustalisz terminu dostawy paczki, dotrze ona do Ciebie w ciągu 4-5 dni roboczych od złożenia zamówienia. Jeśli chcesz zaplanować, wybierz datę na stronie Koszyk przed wprowadzeniem adresu wysyłki lub wprowadź datę dostawy w polu Komentarz. Jeśli zdecydujesz się opóźnić przesyłkę po złożeniu zamówienia, powiadom naszych współpracowników pod numerem 22 47 95 901 w dni powszednie od 9.00 do 18.00 lub napisz do nas na adres e-mail: info@bizuterialux.pl
Otrzymałem wiadomość e-mail, że paczka jest w drodze, ale w GLS jest napisane, że paczka nie została jeszcze przekazana.
Twoje produkty zostaną zapakowane natychmiast po sfinalizowaniu zamówienia, a następnie przekazane firmie kurierskiej GLS, a my wyślemy Ci powiadomienie e-mail z danymi śledzenia. Paczka pojawi się w systemie GLS dopiero za kilka godzin. Jeśli dzień po powiadomieniu e-mailem nadal nie widzisz swojej przesyłki na stronie śledzenia GLS, skontaktuj się z nami pod numerem 22 47 95 901 .