Gwarancja Zwrotu Pieniędzy

Gratulujemy zakupu naszych produktów! Zapewne zakochasz się w nich! Jeśli jednak nie będziesz zadowolona z zakupionej biżuterii i zdecydujesz się na odesłanie produktów, zapewnimy Ci 30 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy.

Możesz odstąpić od zamówienia bez uzasadnienia: w przypadku biżuterii i innych produktów (np. ręcznika) w przeciągu 30 dni od odebrania przesyłki, a w przypadku perfum, suplementów diety i artykułów technicznych w przeciągu 14 dni. Prosimy o odesłanie produktu w kompletnym stanie, razem z wypełnionym formularzem na nasz adres. Druk znajduje się na paragonie, który otrzymasz razem z produktem.

Możesz poprosić o wymianę produktu lub pełny zwrot pieniędzy.

Jeśli zamówiłaś więcej niż jeden produkt, odeślij tylko ten, który nie spełnił Twoich oczekiwań.

Jeśli otrzymałaś certyfikat do biżuterii i pragniesz wymiany lub zwrotu pieniędzy, prosimy również o odesłanie go. W przeciwnym wypadku nie będziemy mieli możliwości dokonać zwrotu ani wymiany.

Kolczyki zapakowane są w przeźroczysty worek. Saszetkę zakleiliśmy naklejką, której prosimy nie usuwać w razie odesłania, ponieważ z powodów higieny nie będziemy w stanie wymienić kolczyków.

Koszt odesłania produktu opłaca klient, więc nie będziemy w stanie odebrać przesyłki płatnej przy odbiorze.

Zwrot pieniędzy odbędzie się sposobem wybranym przez Ciebie, w przeciągu 14 dni.

Jeśli na rachunku występuje jakakolwiek promocja lub został użyty kupon, przy odesłaniu produktu lub produktów zwrócona zostanie cena obniżona ową promocją, niezależnie od tego, czy odesłane zostało pełne zamówienie, czy tylko część produktów.

W przypadku wszelkich pytań i uwag dotyczących naszego sklepu i produktów, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48224795901 od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:30 lub drogą mailową: info@bizuterialux.pl

Zapytaj o rozmiar pierścionka, o długość naszyjnika, o najnowszą kolekcję lub promocje. Czekamy na telefon od Ciebie!